Meglepően széles választék
Ingyenes szállítás
Alacsony árak
Arukereso értékelés: 4.5 / 5

Különböző feltételekkel rendelkeznek a fogyasztó ügyfelek és az üzleti ügyfelek. Vegye figyelembe a következő Önre vonatkozó feltételeket:

Fogyasztó ügyfelekre vonatkozó feltételek

Frissítve: 2020-06-01

Ezek a feltételek és eloírások a the www.vidaXL.hu weboldal használatára érvényesek, melynek muködtetoje a vidaXL Europe B.V.  (“we”, “our” or “us" as the context permits), 

Ön elfogadja, hogy a weboldal használatánál, illetve minden olyan muveletnél, amelyet ezen az oldalon keresztül bonyolít le, érvényesek ezek a feltételek és eloírások. Azt javasoljuk, hogy figyelmesen és alaposan olvassa el ezeket a feltételeket, illetve nyomtasson egy példányt esetleges késobbi használat célából. Ha használja az oldalunkat, nézelodik, regisztrál vagy bármilyen muveltet hajt végre az oldalon, jeleznie kell, hogy elolvasta, megértette és jóháhagyja ezen feltételeket.Ha nem adja beleegyezését, ne használja az oldalt.

Amikor rendelést ad le az oldalon, szükség van személyes információk megadására, mint a teljes neve, lakcíme, postai irányítószáma, aktuális lakhelye és e-mailcíme. Az ön személyes adatait az Adatvédelmi irányelvek által megszabott feltételeknek megfeleloen használjuk. Ha ezeket a feltételeket jóváhagyja, az egyúttal azt is jelenti, hogy Adatvédelmi irányelveinkkel is egyetért.

Tartalom:

  1. cikkely – Szolgáltatásaink elérhetosége

  2. cikkely – Információk rólunk

  3. cikkely – Változtatások a weboldalon

  4. cikkely – Rendelési eljárás

  5. cikkely – A rendelés visszaigazolása

  6. cikkely – Kifizetés

  7. cikkely – Biztonság

  8. cikkely – Szállítás

  9. cikkely – A csomag tartalmának pontossága

  10. cikkely – Visszaváltások, törlések és cserék

  11. cikkely – Költségtérítések

  12. cikkely – Szavatosság

  13. cikkely – Reklamációs ügyintézés

  14. cikkely – Jogtulajdon

  15. cikkely – Felelosség

  16. cikkely – Egyéb fontos feltételek

  17. cikkely – Kapcsolat

1. cikkely – Szolgáltatások elérhetosége

Azzal, hogy megrendelsz valamit a weboldalunkról egyszersmind garantálod, hogy jogosult vagy rád nézve kötelező erejű szerződést kötni és betöltötted már a 18. életévedet.

2. cikkely – Információk rólunk

Muködteti: vidaXL Europe B.V.

Kereskedelmi névhasználat: vidaXL.hu

A központi iroda címe:

Mary Kingsleystraat 1

5928 SK Venlo The Netherlands

E-mailcím: webservice@vidaxl.hu

Iktatási szám: 09188362

Áfa szám: HU30414035

3. cikkely – Változtatások a weboldalon

Fenntartjuk a jogot a Feltételek megváltoztatására bármely idopontban. Minden változtatás azonnal életbe lép, mihelyt nyilvánosságra kerül az oldalon, és érvényes minden adásvételi szerzodésre attól a naptól kezdve. Felhasználóként az Ön felelossége minden belépésnél átolvasni a feltételeket és eloírásokat.

Ezen feltételek bármelyikének feladása csak akkor történhet meg, ha írásba adja és cégünk egy erre felhatalmazott képviseloje aláírásával hitelesíti a lemondását. Ilyen esetekben is érintetlen a marad a Feltételek fejezet többi eloírása.

4. cikkely – Rendelési folyamat

Kérjük, vizsgálja meg A rendelés módja (How to Order) utasításait információkért arról, hogy hogyan rendelhet weboldalunkon. Minden vidaXL.hu-n leadott rendeléshez jóvá kell hagynia a feltételeket és eloírásokat. (Lásd 1.2).

A rendelési folyamat során találkozni fog a felkéréssel, hogy jelölje a négyzetet, amellyel visszaigazolja felénk, hogy elolvasta, megértette és jóváhagyta ezen feltételeket és alkalmazásukat. Nem fogadunk el és nem szolgálunk ki olyan megrendeléseket, amelyek során a megrendelo nem biztosított arról, hogy elfogadja a feltételeinket.

A rendelés leadásának pillanatában hatályban levo feltételek lesznek érvényesek az Ön rendelésére, kivéve ha Ön külön beleegyezik egy újabb, átdolgozott változat alkalmazásába.

Ahhoz, hogy rendelést adhasson le weboldalunkon, regisztrált felhasználónak kell lennie, azaz meg kell adnia egy azonosítót és egy jelszót (“log-in details”). Minden olyan információnak, amelyet Ön megad magáról, teljesnek és helyesnek kell lennie. A belépési adatai biztonságáért (felhasználónév, jelszó) Ön vállalja a felelosséget. Cégünk nem vonható felelosségre olyan károkért vagy veszteségekért, amelyeket az Ön személyes adatvédelmének elhanyagolása okozhat. Abban az esetben, ha adatainak illetéktelen használata miatt aggódik, kérjük, forduljon hozzánk az webservice@vidaxl.hu címen.

5. cikkely – A rendelés visszaigazolása

Miután leadta rendelését, e-mailt fog kapni tolünk, amelyben értesítjük arról, hogy rendelését megkaptuk. Kérjük, tartsa szem elott, hogy ez az értesítés még nem jelenti azt, hogy rendelését el is fogadtuk. A rendelés csupán ajánlatnak minosül adott termék megvásárlására. Ha a rendelés elfogadása is akadálymentesen megtörtént, akkor értesítjük Önt az elfogadásról e-mailben, amely jelzi, hogy rendelése a feladási fázisba került(“Dispatch Confirmation”). A szerzodés (“Contract”) csak akkor születik meg, amikor a terméket feladjuk Önnek. Ezt megelozoen értesítjük Önt a rendelés esetleges elutasításáról, illetve ebben a szakaszban lehetséges még a rendelés visszavonása.

Minden Ön által megrendelt termék egészen addig a honlapunk tulajdonában áll, amíg minden megrendelt termék teljes kifizetése meg nem történik.

6. cikkely – Kifizetés

A kifizetés bármilyen általunk elfogadott formában történhet, ezekkel kapcsolatban tájékozódjon  A kifizetés módja (Payment Methods section) menüpont alatt.

A kifizetés folyamatát akkor indítjuk el, amikor megapjuk az Ön rendelését. Mihelyt ellenoriztük a kártyája vagy Paypal fiókja részleteit, illetve a terméket a raktárban, a megvásárolt termék máris szállítható.

Hogy megbizonyosodjon arról, hogy sem hitelkártyáját, sem Paypal fiókját nem használjuk az engedélye nélkül, megerosítjük az információkat a rendelési folyamat során (név, cím és egyéb személyi adatok, amiket megadott), megfeleloen védett külso adatbázisokkal összevetve. Hogy megbizonyosodjon arról, hogy sem hitelkártyáját, sem Paypal fiókját nem használjuk az engedélye nélkül, ellenorizzük az információkat a rendelési folyamat során (név, cím és egyéb személyi adatok, amiket megadott), így láthatja, hogy nem külso adatbázisból próbálnak hozzáférni a fiókjához. Azzal, hogy beleegyezik feltételeinkbe, ezekhez a muveletkehez is beleegyezését adja. Ezeket az információkat kizárólag személyazonosságának ellenorzésekor használjuk. Nem hajtunk végre hitelkeretellenorzést, és ezek a tranzakciók nem lesznek hatással a hitelminosítojére sem. Minden Ön által megadott információt az Adatvédelmi irányelvek és az 1998-as Adatvédelmi Egyezmény eloírásainak megfeleloen kezelünk.

A fizetés folyamatát egy külso, független kereskedelemi szolgáltató ellenorzi, amely szakértoje a hitelkártyaipari adatvédelmi szabványoknak (PCI DSS version 2).

7. cikkely – Biztonság

Mihelyt Ön eljutott rendelésének fizetési szakaszába, a biztonságos üzemmód azonnal aktiválódik. Ezt az üzemmódot a böngészo jobb alsó sarkában megjeleno lakatábra alapján azonosíthatja. A biztonságos üzemmód biztosítja az Ön által megadott adatok titkosítását az adatbiztonság védelme érdekében.

Azért, hogy lehetové tegyük a bank- vagy hitelkártyával való fizetést, meg kell adnia a kártyája adatait. Kérjük, ezeket adja meg minden alkalommal, amikor kifizetést hajt végre oldalunkon. Azokon az e-maileken kívül, amelyeket itt, a Feltételeknél említettünk, nem fogunk kapcsolatba lépni Önnel sem e-mailben, sem egyéb módon, és nem kérünk Öntol más módon sem hitelkártyaadatokat, sem biztonsági információkat. Ha ilyen jellegu e-mailt kapna, kérjük, azonnal forduljon ügyfélszolgálatunk munkatársaihoz!

Minden erofeszítésünkkel igyekszünk biztosítani honlapunk mentességét a vírusoktól és minden egyéb káros tartalomtól, amelyek megrongálhatják számítógépét, de ezt sajnos nem tuduk garantálni. Az Ön felelossége biztosítani számítógépe védelmét a megfelelo felszereltséggel (beleértve a korlátlan, frissített vírusirtó szoftvert), ha teljes biztonsággal szeretné használni oldalunkat. Nem vállaljuk a felelosséget semmilyen veszteségért vagy kárért, amely a számítógépét érte vírusok vagy egyéb káros tartalmak következtében oldalunk használata után, kivételt képeznek az érvényben levo törvény által kiemelt esetek.

8. cikkely – Szállítás

A szállítás költségei és idotartama a kézbesítési cím és a megrendelt termék típusának függvényében változhat. További információkért nézze meg a Kézbesítési informácó (delivery information) menüpontot.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy betartsuk az ígért kézbesítési határidot. Ennek ellenére, gyakran elore nem látható okból, az idobeli csúszás elkerülhetetlen. Nem vállalunk felelosséget azokért a késésekért vagy meg nem érkezett csomagokért az elore eltervezett idotartam alapján, amelyekért részben vagy teljesen a mi hatáskörünkön kívülálló tényezok okolhatók.

Ha a kézbesítési címen nem találnuk senkit, aki átvehetné a csomagot, értesítést hagyunk a csomag aktuális helyérol, amely akár a szomszéd lakás is lehet. Más esetben a csomag visszakerül a szállítócég raktárába, és értesítést kap, hogyan juthat hozzá a csomagához.

Az esetleges rongálásokért és veszeségekért a felelosséget minket terhel egészen addig, amíg a csomga megérkezik Önhöz (ha a terméket egészében kifizették), illetve az elso kézbesítési kísérletig.

A csomag visszaváltása a Fogyasztóvédelem Távolsági Értékesítési Szabályzatának értelmében megszabott jogai és egyéb törvényes eloírások alapján lehetséges.

9. cikkely – A csomag tartalmának pontossága

Az Ön által fizetett összeg megegyezik azzal az árral, amirol a rendelés pillanatában tájékoztattuk, kivételt képeznek az alább felsorolt esetek.

Annak ellenére, hogy minden igyekezetünkkel próbáljuk ellenorizni a weboldalon megjeleno árak helyességét, a hibák elkerülhetetlenek. Ha észrevesszük, hogy a termék ára hibás, azonnal értesítjük Önt észrevételünkrol, és lehetosége lesz arra, hogy megerosítse vagy visszavonja rendelését. Ha úgy szeretné visszavonni a rendelését, hogy már kifizette a megjelölt árat, a teljes kifizetett összeget visszakapja tolünk.

Minden magyar forintban megjeleno ár tartalmazza a megfelelo arányú áfát. Az ár nem tartalmazza a szállítási költségeket, amit viszont a kézbesítési információkkal együtt a termékre vonatkozóan.

Minden méretre vonatkozó információ hozzávetoleges. Igyekszünk minél pontosabban megadni ezeket az adatokat, de nem garantálhatuk az abszolút alaposságot.

Szintén törekszünk arra, hogy olyan képeket társítsunk a termékekhez, amelyek inél valósághubben ábrázolják azt.

10. cikkely – Visszaváltások, törlések és cserék

Közvetlen inormációkért a megrendelt termékek visszaváltásával kapcsolatban tájékozódjon a Visszaváltással kapcsolatos irányelvek (Returns Policy section) menüpontnál.

A Fogyasztóvédelem Távolsági Értékesítési Szabályzatának értelmében Önnek joga van visszavonni a rendelését a termék kézbesítésétol számított 30 napon belül. Ebben az esetben, a termék teljes árát, azaz a teljes kifizetett összeget visszakapja, a visszafizetés módja pedig, amely a Költségtérítés címszó alatt az alábbiakban olvasható, megfelel az ilyen esetekre vonatkozó jogi szabályozásnak. A kellemetlenségek elkerülése érdekében mi meghosszabítjuk a visszaválthatóság idotartamát a kézbesítéstol számított harminc napra.

Ha Ön töröltetni szeretné rendelését, e-mailben tájékoztatnia kell minket döntésérol. Ezek után a begyujtés következik, melynek során a küldemény teljes tartalmát össze begyujtjük, azaz visszakérjük abban az állapotban, ahogy Önhöz eljutott, eredeti csomagolásban, ingyenesen(egyéb információkért olvassa el a Biztonsági irányelvek  Returns Policy section menüpontban leírtakat). Önnek törvényes kötelessége megorizni a termék állapotát, amíg az Ön tulajdonában van. Ha nem tesz eleget ezen kötelezettségének, jogunk van kártérítéshez folyamodni.

Ezen feltételek nincsenek hatással az Ön fogyasztói alkotmányos jogaira, de nem is tekinthetok az alkotmányos jogok teljes és pontos leírásának. Több információért a távolsági értékesítés szabályzatának értelmében vett fogyasztó jogairól, forduljon a helyi hatóságokhoz, a kereskedelmi szervekhez vagy egy fogyasztói tanácsadó központhoz.

Alkalmanként megtörténhet, hogy termék jellemzoi változnak. Ha ilyen eset adódik, mi elso adandó alkalommal kapcsolatba lépünk Önnel, mihelyt alternatívát tudunk kínálni Önnek egy hasonló termék formájában. Ha elégedetlen az eredeti rendelése helyett kapott cseretermékkel, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Ebben az esetben lezajlik a begyujtés, és visszakapja a pénzét  a Költségtérítés cikkely alábbiakban leírt eljárása alapján.

Ha azt tapasztalja, hogy gyártási hibás, megrongált vagy nem megfelelo terméket kézbesítettek Önnek, minél rövidebb idon belül értesítsen bennünket. Kérjük, ne küldje vissza a terméket azonnal. Várja meg, amíg reagálunk levelére egy javaslattal, illetve javítás vagy alkatrészcsere, esetleg a teljes összeg visszaszolgáltatásának felajánlásával (korlátlanul). Ha teljes visszafizetést ajánlaunk, akkor a hibás vagy megrongált termék teljes árát utaljuk vissza, de szállítási és egyéb költségek a visszaküldésnél viszont felmerülhetnek.

11. cikkely – Költségtérítés

Ha ön törli rendelését a fentebb leírt feltételeknek megfelelo módon, akkor megtérítjük a teljes összeget, amivel azt a terméket fizette ki, amelyet visszaküldött nekünk. A költségtérítés szintén átutalással muködik ugyanarra a kártyára vagy Paypal fiókba, ahonnan az összeg hozzánk érkezett, és, ahogy azt a fentiekben már említettük, érvényesek rá a visszaváltott megrongált termékekre vonatkozó eloírások, amelyekre kiírtuk a begyujtést.

12. cikkely – Jogi garancia

Mi szavatoljuk, hogy a weboldalunkon keresztül vásárolt, bármely termék megfelel az adott adásvételi szerződésnek, Uniós jog alapján, a kiszállítástól számított minimum 2 évig; viszont a nemzeti jog további jogokat nyújthat Önnek. Az adásvételi szerződéssel való összhang alatt, a weboldalunkon bemutatott termék leírásának hitelessége értetik, és hogy alkalmasak minden olyan célra, amelyre az azonos fajtájú árukat szokásosan használják, felmutatják az azonos fajtájú áruk tekintetében szokásos minőséget és teljesítményt és melyek indokoltan elvárhatóak. Ez a jogi biztosíték fedezi a szállítás alatt történő károkat is.

Szerződésszegés esetében, Ön jogosult a díjmentes cserére vagy javításra, vagy ha ez lehetetlen vagy aránytalan, egy árengedményre vagy a vételdíj visszafizetésére. Ha az Ön által megvásárolt termék rongálódott, kérjük ne habozzon felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

A nemzeti törvénynek és rendeletnek megfelelően, e jogi garancia nem befolyásolja az Ön jogait.

A jogi garancia alatt bemutatott jogai megszűnnek, ha más fél, általunk nem tervezett javítási szolgálat módosítja a terméket.

13. cikkely – Reklamációs ügyintézés

A vállalkozó reklamációs ügyintézési eljárással rendelkezik, melyről a vásárlót megfelelően tájékoztatta és panaszát az ebben foglaltak szerint kezeli.

Miután a vásárló a hibákat észrevételezte, a megállapodás végrehajtásáról szóló panaszt ésszerű időn belül teljes egészében és világosan le kell írni.

A vállalkozóhoz benyújtott panaszokat a kézhezvételhez számított 14 napon belül meg kell válaszolni. Ha egy adott panasz feldolgozása hosszabb időt vesz igénybe, a vállalkozónak a kézhezvételhez számított 14 napon belül elismervényt kell küldeni a panasz beérkeztéről, és jeleznie kell a vásárló felé, mikor számíthat részletesebb válaszra.

A vásárlónak legalább 4 hetet kell biztosítania a vállalkozó részére, hogy kölcsönös konzultáció útján megoldja a panaszt. Ez idő lejártát követően vita indítható és az ügy vitarendezésre jogosult.

Elégedetlen panasza kezelésével? A Vitarendezés Bizottság elé terjesztheti az Európai ODR Platformon keresztül. (http://ec.europa.eu/consumers/odr)

14. cikkely – Jogtulajdon

Azzal, hogy beleegyezését adja feltételeinkhez, Ön tudomásul veszi és jóváhagyja, hogy a jogi szabadalom és minden más szellemi tulajdon kizárólag személyes használatra válik hozzáférhetové az Ön számára, de a mi cégünk birtokában marad.

Csak a mi oldalunkról tölthet le illetve másolhat tartalmakat és anyagokat, amelyek elosegítik a személyes használatot. Az oldalunkon hozzáférheto tartalmak és anyagok másolása, reprodukálása, megosztása és nyilvánossá tétele törvényellenes és tilos.

Oladlunk tartalma és az itt található anyagok kizárólag személyes használatra hozzáférhetoek, így tilos ezeknek a másolása és a használata képviseloink írásos beleegyezése nélkül.

15. cikkely – Felelosség

Jelen cikkely hátralevo részében azt taglaljuk, hogy amennyiben cégünk nem tesz eleget a Feltételekben rögzített kötelezettségeinek, kizárólag a termék meghirdetett árával kell elszámolnia Ön felé.

A Felelosség cikkelyben kimondottak alapján nem vállalunk felelosséget olyan veszteségekért, amelyek a következo kategóriákba eso mulasztások miatt következtek be: jövedelem- ill. bevételveszteség; az üzlet elvesztése; profitveszteség; a várt megtakarítások elvesztése; adatvesztés; üzleti kapcsolatok, ill. hírnév elvesztése; munkaido, ill. a menedzsment idejének vesztegetése; vagy bármilyen egyéb sajátos vagy közvetett veszteség, amely az üzleti kapcsolatokra és a cég hírnevére hatással van.

Jelen egyezmény nem szünteti meg vagy korlátozza a felelosségünket olyan haláleset vagy személyi sérülés esetén, amely a mi mulasztásunk miatt következett be; csalás vagy csalás céljából elkövetett félretájékoztatás esetén;  az 1979-es Kereskedelmi Törvény 12. cikkelyének bármely paragrafusát érinto törvényszegés esetén; az 1987-es Fogyasztóvédelmi Törvény szerint értelmezett hibás termék esetén; vagy bármely egyéb esetben, amelyben törvénytelenséget követnénk el a felelosség elhárításával vagy az elhárításra irányuló kísérlettel.

Annak ellenére, hogy minden igyekezetünkkel próbáljuk biztosítani, hogy az oldal minden érvényes biztonsági eloírásnak megfeleljen, nem vállalhatunk felelosséget az Ön által oldalunk számára megadott adatokhoz való esetleges illetéktelen hozzáférésért.

Ha jelen feltételek bármely pontját vagy a szerzodés bármely kikötését egy jogeros hatóság érvénytelennek, törvénytelennek vagy alkalmazhatatlannak nyilvánítja bármilyen mértékben, akkor adott feltétel vagy kikötés azonos mértékben leválasztódik a többi feltétlrol, kikötésrol és eloírásról, amelyek továbbra is a teljes törvény által megengedett mértékben érvényben maradnak.

16. cikkely – Egyéb fontos feltételek

Minden szerzodést angol nyelven kötünk meg. Minden felvetodo kérdés tisztázásánál az angol törvények értelmében kell eljárni és a jogi ögyek az angol bíróság hatáskörébe tartoznak.

Jelen feltételek magukban foglalják a teljes egyezményt közöttünk, és hatályon kívül helyeznek minden elozetes megbeszélést, levelezést és tárgyalást az ügy kapcsán. 

Az egyezség része, hogy egyik fél sem tartozik felelosséggel olyan kifogásolható tájékoztatásokért vagy jótállásokért (akár tévedésbol, akár mulasztásból fakadóan okoztak problémát), amelyek nem képezik részét az itt felsorolt feltételeknek. Továbbá mindkét fél beleegyezik, hogy a jelen feltételekben rögzített tájékoztatások és jótállások kifogásolhatósága (akár tévedésbol, akár mulasztásból fakadóan okoztak problémát), amelyért viszont köteles felelosséget vállalni,  szerzodésszegésnek minosül.

Az egyezséget megköto feleken kívül egyetlen személy sem rendelkezik azzal a joggal, hogy az egyezségben rögzített feltételeket érvényre juttassa.

17. cikkely – Kapcsolat

Ha bármilyen kérdése akad a feltételekre vagy a honlapra vonatkozóan, kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz (customer service).

 

Üzleti ügyfelekre vonatkozó feltételek

Last updated: 2020-06-01

Content:

Article 1 – Definitions

Article 2 – Identity of the entrepreneur

Article 3 – Applicability

Article 4 – The offer

Article 5 – The contract

Article 6 – Pricing

Article 7 – Performance of the contract and additional guarantee

Article 8 – Delivery and execution

Article 9 – Extended transactions: duration, termination and extension

Article 10 - Payment

Article 11 – Liability

Article 12 – Retention of title

Article 13 – Complaints Procedure

Article 14 – Disputes

Article 1 - Definitions

Throughout these terms and conditions, the following terms and definitions will be used:

1. Day: calendar day;

2. Digital content: data that is produced or delivered in digital form;

3. Long-term contract: a contract that provides for the regular delivery of items, services, and/or digital content during a specific period;

4. Durable medium: any tool - including email - that enables the customer or entrepreneur to store information that is personally addressed to them in a way that enables future consultation or use during a period that is attuned to the aim for which the information is intended, and enables the unaltered reproduction of the stored information;

5. Customer: the natural or legal person which is acting as a professional and/or for a company;

6. Entrepreneur: the natural or legal person that offers products, (access to) digital content, and/or services to customers at a distance;

7. Distance contract: a contract that is entered into between the entrepreneur and the customer in the context of an organised system for sales of products at a distance, digital content, and/or services whereby, until the contract is entered, exclusive or partial use is made of one or more techniques for communication at a distance;

8. Written: in these terms and conditions, “written" includes communication via email and fax if the identity of the sender and the integrity of the email are sufficiently certain;

9. Technique to communicate at a distance: a resource that can be used for entering into a contract without the customer and the entrepreneur having to come together at the same time in the same space;

10. Website: the entrepreneur’s web shop on which goods and services are offered which can be bought by customers;

11. Platform: the external environment on which entrepreneurs can offer goods and services which can be bought by customers.

Article 2 – Identity of the entrepreneur

The private limited liability company vidaXL Europe B.V., Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, The Netherlands. Operating in the Netherlands under the VAT number: HU30414035, trading under the Chamber of Commerce number 09188362

Article 3 - Applicability

1. These terms and conditions are applicable to every offer of the entrepreneur and every distance contract between the entrepreneur and the customer.

2. If the customer includes provisions or conditions that deviate from or do not appear in the general terms and conditions in their assignment, then provisions or conditions will only be applicable to the entrepreneur in the case they are accepted expressly in written form.

3. The text of these terms and conditions will be made available to the customer before the distance contract is entered. If this is not reasonably possible, the entrepreneur will state, before the distance contract is entered, the way the terms and conditions can be consulted at the entrepreneur and that they can be sent as soon as possible, free of charge, at the customer's request.

4. If the distance contract is concluded electronically, it may be that, contrary to the previous paragraph and before the distance contract is entered, the text of these terms and conditions can be made available to the customer by electronic means in such a way that it can be stored by the customer in a simple manner on a durable data carrier. If this is not reasonably possible then, before the distance contract is entered, it will be stated where the terms and conditions can be consulted by electronic means and that they will be sent electronically or in another way, free of charge, at the customer's request.

5. If and insofar as one of the provisions of these general terms and conditions is null or void, the concerning provision must be read in the way of the legally permitted provision that is closest in content to the intentions of the parties, as it appears from the null or void provision, while the remaining provisions remain fully in effect.

6. If, in addition to these terms and conditions, specific conditions of an external platform on which products and services are being offered by the entrepreneur apply, the customer can, in the event of conflicting conditions, always invoke the applicable condition that is most favourable to them, but only if the Terms & Conditions are non-derogable.

Article 4 – The offer

1. If an offer is subject to a limited duration or subject to conditions, this will be explicitly stated in the offer.

2. The offer will include a full and detailed description of the offered products, digital content, and/or services.

3. The content of the website as well as its offer have been composed with the greatest care. However, the entrepreneur cannot guarantee that all information on the website is always correct and complete. Because of this, all prices, the offer and other information on the website and in other materials from the entrepreneur are subject to obvious programming and typing errors.

Article 5 - The contract

1. The contract shall come into force at the time the customer accepts the offer and complies with the corresponding conditions.

2. If the customer has accepted the offer by electronic means, the entrepreneur will immediately confirm by electronic means the receipt of the acceptance of the offer. If the receipt of acceptance of the offer has not been confirmed by the entrepreneur, the customer can terminate the contract.

3. After the customer accepts the offer, the entrepreneur reserves the right to cancel the offer within 3 working days of acceptance. The entrepreneur will notify the customer immediately of such cancellations.

4. If the contract is concluded electronically, the entrepreneur will take appropriate technical and organizational measures to secure the electronic transfer of data and will ensure a secure web environment. If the customer can pay electronically, the entrepreneur will observe appropriate security measures to this end.

5. If, after the contract is accepted, it turns out the client has provided any incorrect details, the entrepreneur has the right to fulfil its obligations only after receiving the correct details.

6. The entrepreneur can, within the statutory provisions, investigate whether the customer can fulfil their payment obligations, as well as investigate all the facts and factors that are of importance for entering into the distance contract responsibly. If, based on this investigation, the entrepreneur has solid grounds for not entering into the contract, they are entitled to refuse an order or application, stating reasons, or to attach special conditions to the implementation. If the entrepreneur, based on the investigation, declines the request or attaches special conditions to it, the customer will be informed of this no later than 3 days after concluding the contract.

Article 6 - Pricing

1. All prices mentioned on the website of and in other materials from the entrepreneur, are including VAT (unless stated otherwise) and unless stated differently on the website, are including other applicable charges.

2. Contrary to the previous paragraph, the entrepreneur can offer products or services, whose prices are linked to fluctuations on the financial market over which the entrepreneur has no influence, at variable prices. This linkage to fluctuations and the fact that any stated prices are target prices will be stated in the offer.

3. The entrepreneur can change prices 2 weeks after conclusion of the contract. Customers that do not agree with the change have the authority to terminate the contract without being charged for this by the entrepreneur.

4. Additional charges, such as delivery fees and payment fees, will be mentioned on the website and will at least be shown during the order process.

Article 7 – Performance of the contract and additional guarantee

1. The entrepreneur guarantees that the delivered products and services comply with the contract, on the understanding that minor deviations accepted in the sector regarding specified sizes, weights, quantities, discolorations and slight mutual colour deviations, etc., do not count as shortcomings on the part of the entrepreneur.

2. The customer must examine the goods delivered at the time of delivery and the customer must check whether the delivered goods meet the contract stipulations. This includes:

- whether the correct goods have been delivered;

- whether the delivered goods correspond in terms of quantity and number with what has been agreed;

- whether the delivered goods meet the requirements that may be set for normal use and/or commercial purposes.

In case of visible defects or shortcomings, the customer must report these to the entrepreneur within 14 days after delivery. In case non-visible defects or shortcomings are found, the customer must report these to the entrepreneur within 14 days at the latest after he could reasonably have discovered these. If the customer does not do this, he is no longer entitled to any form of repair, replacement, compensation and/or refund in respect of these defects.

3. If the entrepreneur considers a complaint to be justified, the relevant products will be repaired, replaced or (partially) reimbursed after consultation with the customer. The entrepreneur can thereby redirect the customer to a manufacturer or supplier.

Article 8 – Delivery and execution

1. In compliance with that which is stated in this respect in article 3 of these terms and conditions, the entrepreneur will carry out accepted orders with appropriate rapidity.

2. The entrepreneur is entitled to engage third parties if required to perform the duties under the contract.

3. The specified delivery times must be interpreted as a duty of reasonable effort and are deemed to have been approximated. The entrepreneur is free to choose the carrier. Except in the event of intent or deliberate recklessness on the part of the seller, exceeding of the delivery time shall never entitle the customer to any form of compensation.

4. The entrepreneur reserves the right to deliver sold products in parts.

5. The risk of damage to and/or loss of products rests with the entrepreneur until the time of delivery to the customer, unless expressly agreed otherwise. If the customer agrees to pick up the products, the risk is transferred when the products are handed over.

6. If the customer, or a third party designated by them, is not present at the delivery address on the agreed time to receive the products, the entrepreneur has the right to take back the products. In consultation with the customer, the entrepreneur might, at additional costs, offer the products to the customer at a different time and/or day. If delivery proves to be impossible, the payment obligation will not be cancelled and any additional costs, including the return costs, will be charged to the customer. 

Article 9 – Extended transactions: duration, termination, and extension

Termination:

1. The customer can always terminate a contract that is entered for an indefinite period and is for the regular delivery of products, digital content or services in accordance with the termination rules agreed to and a period of notice of no more than two months.

2. The customer can always terminate a contract that is entered for a definite period and is for the regular delivery of products (including electricity), digital content or services at the end of the definite period with the observance of the termination regulations agreed for this purpose and a period of notice of a maximum of two months.

3. The customer can terminate the contracts stated in the foregoing paragraphs in writing.

Extension:

4. A contract that is entered for a set period and is for the regular delivery of products (including electricity), digital content or services will be automatically extended for the same definite period.

5. The mentioned periods of notice also apply for terminations by the entrepreneu. 

Article 10 - Payment

1. The customer has the duty to pay the entrepreneur with the during the order process and on the website mentioned payment methods. The entrepreneur is free to offer various payment methods which can change from time to time. Insofar as not otherwise determined, the customer is obligated to pay within 14 days of delivery.

2. If the customer does not fulfil their payment obligation(s) in a timely manner, they are immediately liable by law, without a notice of default being required. The entrepreneur is entitled to increase the amount payable by statutory interest rate and the entrepreneur is entitled to charge the extrajudicial collection costs incurred by them to the customer.

Article 11- Retention of title

1. Delivered goods remain the ownership of the entrepreneur until the customer pays the payable amount in full.

Article 12- Liability

1. Subject to intention or gross negligence, the total liability of the entrepreneur towards the customer due to imputable failure in the performance of the contract is limited to compensation to a maximum of the amount stipulated for that contract (including VAT). In case of a long-term contract, then said liability is limited to a reimbursement of the amount that the customer owed to the entrepreneur in the 3 months preceding the event causing the damage.

2. The entrepreneur shall not be liable towards the customer for indirect damage, including, but not limited to, consequential damage, loss of profit, missed savings, loss of data or damage due to business interruption.

3. The customer indemnifies the entrepreneur against any claims in respect of third parties, except in the event of intent or deliberate recklessness on the part of the entrepreneur or a statutory director of the entrepreneur.

4. The preceding paragraphs shall not apply to damage suffered by the customer caused by reselling faulty products purchased from the entrepreneur, in case the clients of the customer commit to legal action against them.

5. Unless performance of the contract is permanently impossible, the liability of an entrepreneur due to an attributable failure to fulfil an obligation from the contract shall only arise if the customer informs the entrepreneur forthwith, in writing, with a reasonable deadline for remedying the failure, and the entrepreneur continues to be in default in the fulfilment of its obligation after that term. The notice of default must contain an as complete and as detailed a description as possible of the shortcoming, so that the entrepreneur is given the opportunity to respond adequately.

6. A condition for any right to compensation is that the customer always reports the damage to the entrepreneur in writing as soon as possible, but no later than 14 days after it arises. Damage that has not been brought to the attention of the entrepreneur within that period is not eligible for compensation, unless the customer can demonstrate that he could not have reported the damage earlier.

7. In the event of force majeure, the entrepreneur shall not be obliged to compensate for any damage to the customer.

Article 13 Complaints procedure

1. The entrepreneur has a sufficiently publicised complaints procedure and will deal with the complaint in compliance with this complaints procedure.

2. Complaints concerning the performance of the contract must be submitted to the entrepreneur, fully and clearly described, within a reasonable period after the customer has ascertained the defects.

3. Complaints submitted to the entrepreneur will be replied to within a period of 14 days calculated from the date of receipt. If a complaint requires a foreseeably longer processing time, the entrepreneur will reply within the period of 14 days with a confirmation of receipt and an indication of when the customer can expect a more extensive reply.

Article 14 - Disputes

1. Contracts between the entrepreneur and the customer to which these terms and conditions apply are exclusively governed by the laws of the Netherlands.

2. Any disputes that might arise from the contract and cannot be settled amicably, may exclusively be submitted to the court of Oost-Brabant, location ‘s-Hertogenbosch. This is subject to the extent that mandatory rules of jurisdiction limit this choice. The entrepreneur and customer may settle their disputes by means of binding advice or arbitration.

 

vidaXL weboldal feltételei

Verzió: 2020-06-01

Tartalom

  1. cikkely - Meghatározás 

  2. cikkely - Alkalmazhatóság 

  3. cikkely – Ügyfél felhasználója 

  4. cikkely – A weboldal használatának feltételei 

  5. cikkely – Rendelések 

  6. cikkely - Árverések 

  7. cikkely - Visszajelzések 

  8. cikkely – Felhasználói fiók és a weboldal funkcionalitásának megszüntetése 

  9. cikkely – Adatvédelem és személyes adat 

  10. cikkely –Szellemi tulajdon és harmadik fél adatai 

  11. cikkely - Felelősség 

  12. cikkely - Egyebek 

1. cikkely - Meghatározás

  • Felhasználói fiók: Az a fiók, melyet a felhasználónak muszáj létrehoznia annak érdekében, hogy rendeléseket tudjon feltenni, árverésekben tudjuk részt venni és visszajelzést tudjon hagyni
  • Harmadik fél aladó(k): A harmadik fél, mely az ügyfeleknek a weboldalon keresztül ajánl fel termékeket
  • Felhasználó: Bármely weboldalt látogató személy
  • Használati feltételek: A vidaXL weboldalának használati feltételei
  • Visszajelzés: Az a visszajelzés, melyet egy vidaXL/harmadik fél weboldalának felhasználója hagyhat.
  • Árverések: Az árverést a vidaXL tartja weboldalán
  • vidaXL: vidaXL Marketplace Europe B.V.  melynek székhelye (5928 SK) Mary Kingsleystraat 1, Venlo-ben található
  • Weboldal: a weboldal, mely aktív a vidaXL.nl-en és bármely más weboldalon, URL-n vagy alkalmazásokon, mely a vidaXL-nek szentelt.

2. cikkely - Alkalmazhatóság

  1. E használati feltételek érvényesek a weboldal bármely alkalmazására, beleértve a felhasználói fiók használatát is.
  2. vidaXL fenntartja a jogot e használati feltételek bármikori módosítására. A módosított használati feltételek érvénybe lépnek, ahogyan ezek közzétevődnek a weboldalon. Ezen okból tanácsolt a használati feltételek rendszeres ellenőrzése.

3. cikkely – Ügyfél felhasználója

  1. Hogy rendelést lehessen feltenni, árverésekben részt venni vagy visszajelzést lehessen hagyni szükségelt egy felhasználói fiók létrehozása. A weboldalunkon található online formulánk segítségével, egy felhasználó, a szükségelt információk megásával, létrehozhat egy fiókot. Ez a formula megtalálható az “Új vásárló” menüpont alatt, a fejlécben.
  2. Fiók létrehozásával, a felhasználónak rendelkeznie kell a következőkkel:
    1. fiók létrehozásánál legalább 18 éves
    2. rendelkezik egy valós e-mail címmel
  3. Ahogyan a fiók létrehozódott, a felhasználó kap egy igazoló e-mailt. Ahogyan aktiválódott a felhasználói fiók, a személy által választott e-mail cím és kód választásával és használatával be tud lépni.
  4. Fiók létrehozásánál egy e-mail cask egyszer használható. A felhasználói fiók szigorúan személyes és e személyhez kötött, nem átküldhető.
  5. A felhasználónak gondoskodnia kell arról, hogy a fiókját illető, általa adott információk és a vidaXL-el folyatatott további kapcsolattartás valós, teljes és naprakész. A személyes adat bármilyen változtatása, a fiók belépésével és a módosítás végrehajtásával, a felhasználó által lehetséges
  6. A felhasználó bizalmasan kell őrizze kódját és ésszerű intézkedéseket kell tegyen, hogy megakadályozza a harmadik fél jogtalan hozzájutását és használatát.
  7. A felhasználó köteles, hogy a vidaXL-t azonnal érdesítse veszteség, lopás, (gyanított) visszaélés esetében vagy abban az esetben, ha a kódot, egy harmadik fél jogtalanul használja. Csak ezekben az esetekben veszi a vidaXL figyelembe az ilyes bejelentést. A felhasználó lesz a felelős olyas károkért, melyek a kódja vagy felhasználói fiókja által szenvedett károkat illeti.
  8. Ha a vidaXL meggyőződik arról vagy oka van olyas gyanúra, hogy egy jogtalan harmadik fél használja a felhasználói fiókot, fenntartja a jogot hogy azonnal leblokkolja az illető felhasználói fiókot és helyrehozza a felhasználó miatt szenvedett károkat anélkül, hogy a vidaXL lehetne felelősségre vonva a felhasználó által szenvedett károkért.

4. cikkely – A weboldal használata

  1. A felhasználó garantálja, hogy az általa biztosított adat helyes, teljes és valós. vidaXL fenntartja a jogot hogy ellenőrizze a kínált adat helyességét. Ha ezen adatok helytelenek vagy helyességét nem lehet ellenőrizni, a vidaXL fenntartja a jogot ezek törlésére.
  2. A felhasználónak nem szabad:
    • a weboldal működtetésének megszakítását vagy olyas szoftver használatának igénybe vétele, mely megszakíthatja a weboldal működését;
    • olyas folyamat kezdeményezése vagy működésének lehetővé tétele, mely más internet felhasználókat korlátoz vagy a weboldal felhasználását akadályozza;
    • más felhasználónak adnia ki magát.
  3. Ha nem kért a vidaXL-től, írásos formában engedélyt rá, a felhasználóknak nem szabad a weboldal vagy a weboldal más részeinek másolása (deep-linking).

5. cikkely – Rendelések

  1. Az általános feltételek és a visszatérítési politika minden vidaXL rendelésre érvényes, melyek a weboldalon keresztül tevődtek fel. Felhasználói fiók létrehozásánál, a felhasználók elfogadják az általános feltételeket és a visszatérítési politikát.
  2. A weboldalon keresztüli, harmadik felektől származó rendelésekre a harmadik fél általános feltételei és visszatérítési politikája lép érvénybe. Ezek megtalálhatóak a harmadik fél honlapján. Ha a harmadik fél nem rendelkezik eltérő általános feltételekkel és visszatérítési politikával, a harmadik fél és a vidaXL közti vételi szerződés alapján, a vidaXL általános feltételei és visszatérítési politikája lép érvénybe.

6. cikkely – Árverések

  1. A vidaXL által tartott árverés feltételei az árverésben résztvevőkre érvényes. A felhasználók elfogadják az árverés feltételeit, mikor felhasználói fiókot hoznak létre, vagy mikor az első árverésen vesznek részt.
  2. A felhasználóknak nem megengedett hogy szabálytalanul vagy illetlenül befolyásolják a licitálást.

7. cikkely – Visszajelzések

  1. Miután az oldalon vásárolt, a vidaXL felkéri a felhasználót hogy adjon visszajelzést róluk, a weboldalról vagy a harmadik félről. vidaXL fenntartja a jogot – de nem köteles – hogy feltegye a visszajelzést weboldalára, vagy hogy ezt más úton is közzétegye, beleértve a nevet, a helyet, a címet és a felhasználó által adott visszajelzés dátumát.
  2. Abban az esetben, ha a vidaXL által megbízott harmadik fél gyűjti össze a visszajelzéseket, a visszajelzésekre az esetleges harmadik fél feltételei lépnek érvénybe.
  3. A vidaXL fenntartja a jogot, hogy a visszajelzést ne jelenítse meg, ha a harmadik fél a következők egyikét bizonyítsa be:
    • a visszajelzés jogszabályt vagy hatályos rendeletet sért;
    • a visszajelzés közrendet vagy illemet sért;
    • nem csak a termékről szól;
    • nem vonatkozik az esetleges harmadik félre; 
    • személyes adatot tartalmaz a harmadik félről;
    • URL-t vagy reklámot tartalmaz;
    • csalárd.

8.cikkely – Felhasználói fiók és a weboldal funkcionalitásának megszüntetése

  1. vidaXL fanntartja a jogot hogy elutasítsa a felhasználót, vagy megszűntesse a fiókot, a következő esetekben:
    • jogtalan használata vagy a weboldallal és/vagy fiókkal való visszaélés;
    • az árverés feltételeinek be nem tartása;
    • a felhasználó, vidaxl és a harmadik fél közti megállapodás megszegése.
  2. Továbbá, vidaXL fenntartja a jogot, hogy limitáljon, megtagadjon vagy visszavonjon bizonyos lehetséges felhasználást vagy ideiglenesen lezárja a felhasználói fiókot, mely a 8.1 cikkelyben leírtak szerint történne.
  3. vidaXL mindig fenntartja a jogot, hogy módosítsa vagy megállítsa a weboldal bizonyos funkcionalitásainak elérhetővé tételét.

9. cikkely – Adatvédelem és személyes adat

  1. A felhasználó által, a vidaXL-nek szolgáltatott adatok, mint a neve, címe, telefon száma, e-mail címe, a vidaXL által vannak feldolgozva olyas fájlokba, melyek vidaXL tulajdonok. Ezek az információk a vidaXL által fel lesznek használva, hogy az árveréseken a felhasználó fiókokat,a rendeléseket, szállítást és számlázást feldolgozni és a lehetséges közvetítést, a felhasználó és a harmadik fél közt, kezelni tudja.
  2. A felhasználói fiók beléptével, a felhasználónak mindig hatalmában áll a személyes adatainak való elérése, módosítása vagy bővítése.
  3. Általában, vidaXL nem látja el a harmadik félt személyes adatokkal, ha csak ez nem szükségelt egy felhasználóval való megegyezés létrehozásánál. Ilyen esetben, a vidaXL megadja a harmadik félnek a felhasználó nevét, címét, e-mail címét és telefonszámát, amíg ez a vásárlási megegyezés érdekében szükségeltetik. A felhasználó és a harmadik fél közti kommunikáció a vidaXL e-mail alkalmazásán át történik. A beszélgetés vidaXL szerverekre mentődik el, melyeket a vidaXL használ fel, hogy:
    • segítse a felhasználót és/vagy a harmadik felet kérdés és/vagy probléma esetén; 
    • értékelje ha a harmadik fél teljesítette e az ügyfél követelményeit; 
    • elemezze a folyamat jobbá tételét.
  4. A weboldal cookie-t használ. A cookie-k a bejelentkezési adatok megjegyzésére használatosak. Továbbá, a harmadik fél cookie-ei is be vannak telepítve.
  5. A felhasználó beállíthatja böngészőjét, hogy ne fogadja látogatása alatt a cookie-kat. Ebben az esetben megeshet, hogy a felhasználó nem lesz képes teljesen igénybe venni a weboldal funkcionalitását, vagy az is hogy a weboldal vagy felhasználói fiókja bizonyos részeinek hozzáférése korlátozott.
  6. vidaXL fenntartja a jogot hogy a felhasználó, weboldalon való viselkedésére illető adatait tárolja (IP cím, és más), ha a felhasználói fiók használata által gyanú keltetik a visszaélésre vagy a weboldal jogtalan használatára.
  7. Több infóért arról, hogy a vidaXL hogyan használja fel a felhasználó személyes adatait és hogyan használja a weboldal cookie-jait, kérjük olvassa el a vidaXL oldalán található Biztonság és Adatvédelmet.

10. cikkely –Szellemi tulajdon és harmadik fél adatai

  1. Eltérő rendelkezés hiányában, minden jog, beleértve a weboldal szerzői és más szellemi tulajdon jogait, a vidaXL által van fenntartva, amennyiben ezek nincsenek a harmadik fél/az engedély jogosultjai által lefoglalva, kik elérhetővé tehetik e információt.
  2. A felhasználónak megengedett a weboldalon való tájékozódás (a szolgáltatott információkkal) és ezek másolása személyes használatra, például nyomtatás vagy tárolás. Bármely más feldolgozás, mint tárolás és weboldal (darabjainak) reprodukálása egy másik internetes oldalon vagy kapcsolatok, hiperlinkek, deeplink-ek létrehozása a weblapra, nem megengedett a vidaXL-től való részletes, írott engedélye nélkül.
  3. A weboldalon található információ részben olyan harmadik felek által biztosított, mint a harmadik fél eladói vagy más felhasználók (ebben az esetben visszajelzések). vidaXL nem vonható felelősségre a weboldalon található bármely helytelen, nem teljes vagy jogtalan, harmadik fél által adott információért.
  4. A weboldal tartalmazhat külső oldalakra vonatkozó linket. A vidaXL nem vonható felelőségre annak az oldalnak a tartalmára vagy használatára, mely e link alatt található.

11. cikkely - Felelősség

  1. A felhasználó elismeri, hogy harmadik féltől való rendelés esetén, a vásárlási megállapodás a harmadik fél és a felhasználó közt történik meg és a vidaXL vagy más fél nem lesz része e megállapodásnak.
  2. vidaXL nem köteles a termék minőséget, mennyiséget vagy kapacitást bírálni vagy ellenőrizni, melyek a harmadik fél által vannak biztosítva az oldalon, és nem vonható felelőségre bármely olyas kár létrejöttére, mely ezen információk helytelenségéből, hiányosságából vagy hitelességéből származik.
  3. Ha vidaXL tehető felelőssé a keletkezett károkért, ez a felelősség limitált az esetleges megvásárolt termék árának függvényében, melyet a harmadik fél számlázott a felhasználónak.
  4. A vidaXL felelőssége, bármely természetű is legyen, limitált a szóban forgó eset, vidaxl felelősségbiztosító térítés összegének függvényében.

12. cikkely – Egyebek

  1. Ha a felhasználási feltételekben, egy vagy több kikötés nem lesz kötelező, helytelen vagy nem lesz kivitelezhető, a többi kikötés teljes és érvényes marad. Ilyen esetben, vidaXL helyettesíti e kikötést egy újjal, mely a vidaXL által határozódik meg és a régi kikötés megközelített értelmét tükrözi.
  2. A weboldal használatáért, felhasználói fiók használata, ezen feltételei és a Holland törvények kizárólagosan alkalmazandóak.

 


 

Csatolás(ok)

Általános Szerződési Feltételek

Adatvédelmi nyilatkozat és Cookie szabályzat

Visszaküldési szabályok

Az Aukciók Általános Szerződési Feltételei