Kijelentkezés
Most ki van jelentkezve.
Folytat
Köszönjük jelentkezését!
Ellenőrizze bejövő e-mailjeit. Exkluzív kupon kódját hamarosan megkapja!
Köszönjük érdekét hírlevelünkért

Kérjük, hogy kattints az előbb küldött e-mailben található linkre. Köszönjük szépen!

Hogy kapja meg kupon kodját , kérjük klikkeljen az igazoló linkre az e-mailbol amit mi éppen küldtünk.

Bezár
ADJ VISSZAJELENZÉST

Helló és légy üdvözölve! 

Miben segíthetünk ma? Ha nem találod a választ a GYIK között, vagy az információs oldalunkon, bármikor felveheted velünk a kapcsolatot az ezen az oldalon található lehetőségek valamelyikén.

 

Válasz minden kérdésedre! 
 

           

Hol találok olyan információt, ami nem megrendelésre vonatkozik?

             
             

Ha több információt szeretnél kapni a fizetési módokról, a szállításról vagy a visszaküldésről, kattints az oldal alján található linkekre. Itt találod a felhasználási feltételeket, valamint az adatvédelmi nyilatkozatot és cookie szabályzatot is.

             
           

Hol találom a chatet?

             
             

Chat ablakunkat az ablak jobb alsó sarkában találod nyitvatartási idő alatt. Amint rákattintasz a „chat” gombra, megnyílik az ablak és máris hozzákezdhetsz!

             
             

Miért küldik néha a csomagokat több részletben?

             
             

Ha egyszerre több terméket, vagy olyan terméket is megrendeltél, ami több csomagban kerül kiküldésre, előfordulhat, hogy különböző napokon kézbesítik. Sajnos ezt a futárszolgálat intézi és nincs erre ráhatásunk. Minden csomag állapotát ellenőrizheted azon a nyomonkövetési linken, amelyet e-mailben megküldünk.

             
             

Hogyan követhetem nyomon a megrendelésemet?

             
              

Mindegyik csomagot az e-mailben küldött nyomonkövetési linken keresztül követheted nyomon.

               
           

Hogyan küldhetem vissza a megrendelésemet?

             
             

Miután beérkezik a termék, elküldjük neked a visszaküldés folyamatáról szóló tájékoztatót. Az javasoljuk, ne küldd vissza saját kontóra a terméket, mert a termékátvételi szolgáltatásunk ingyenes. További információért olvasd el a visszaküldési feltételeinket.

             
           

MIért kapok néha angol nyelvű választ?

             
             

Szeretnénk a vásárlóinknak amilyen gyorsan csak lehet, segíteni, illetve megkönnyíteni a mindennapjaikat. Épp ezért angol nyelven is kínálunk szolgáltatásokat. Megértjük, hogy az angol nem mindenki számára optimális, ezért olyan világosan fogalmazzuk meg írásban az információt, amennyire csak lehet, hogy azt fordítóprogrammal is könnyedén le lehessen fordítani.

             


  

 

Hogyan veheted fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal

             


Chat 

Ha szupergyors választ szeretnél, használd a chatünket.Hétköznapokon 13:30 -17:00 között érhetsz el bennünket chaten.


             

 

             


E-mail 

Kevésbé sürgős a kérdésed? Küldj nekünk e-mailt: webservice@vidaxl.hu!

A legjobb tudásunk szerint igyekszünk megválaszolni a kérdésed, amilyen hamar csak lehet.

 



             

 

SZERZŐDTESS HÍRLEVELÜNKRE
checkmark

Exkluziv ajánlatok tagjainknak

checkmark

Termékek vásáron

checkmark

Uj érkezések és divatok

checkmark

Kapsz 1500 Ft kedvezményt**

A vidaXL tiszteletben tartja a magánéletét
*Lemondás az előfizetésről lehetséges bármikor
**30.000 ft értékű költekezés vidaXL termékeken