Premium Experience – Általános Szerződési Feltételek

Cégnév: vidaXL Europe B.V.
Cím: Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, Hollandia
E-mail: webservice@vidaxl.hu
Webhely: www.vidaXL.hu
A szolgáltatás tárgya: A megrendelés időben történő kiküldése és az ügyfélszolgálati megkeresések elsőbbségi kezelése
Vásárlás dátuma: Lásd a számlát
A garancia ára: 1199 FT
Szolgáltatás időtartama:
  • Elsőbbségi kiküldés: a rendelés leadását követően, az előfizetés napjától a rendelés kiküldéséig
  • Elsőbbségi ügyfélszolgálati kezelés: a termékre vonatkozó törvényes jótállási idő végéig
A szolgáltatás célja:
Ezt a szolgáltatást a [XX] nyújtja a magyar jog szerinti törvényes jótállások kiegészítéseként. A szolgáltatás garantálja a megrendelt termékek elsőbbségi feldolgozását és kiküldését (a rendeléstől számított 1 munkanapon belül), valamint az ügyfélszolgálati megkeresések gyorsabb, kiemelt kezelését.

 

A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉNEK FELTÉTELEI:

1. A szolgáltatás előnyei:

1.1 Megrendelés elsőbbségi feldolgozása:

    1.1.1 A rendelés feldolgozását és kiküldését elsőbbséggel végzi csapatunk.

    1.1.2 A rendelés első helyre kerül a feldolgozási sorban, így az csomagfeladásra kerül az első adandó alkalommal – ez különösen hasznos csúcsidőszakokban vagy váratlan fennakadások esetén.

1.2 A kiküldési garancia be nem tartása:

    1.2.1 Amennyiben nem tudjuk teljesíteni a vállalt kiküldési határidőt, úgy a szolgáltatás díjának 150 %-ának megfelelő értékű utalványt biztosítunk kártérítésként.

    1.2.2 Több termékből álló rendelés esetén, ha csak egyes tételek kerülnek késve kiküldésre, a kompenzáció arányosan, a késleltetett termék(ek) értéke alapján kerül kiszámításra.

1.3 Elsőbbségi ügyfélszolgálati válaszadás:

    1.3.1 Az vidaXL ügyfélszolgálatához beérkező megkeresések 12 órán belül válaszra kerülnek, ha az ügyfél:

    • ugyanazzal az e-mail címmel veszi fel a kapcsolatot, amelyet a rendelésnél megadott;
    • és az első üzenetben egyértelműen megadja a rendelési számot.

    1.3.2 Ha nem kerül megadásra a rendelési szám vagy más e-mail címről érkezik az üzenet, az első válaszidőre a szokásos, akár 24 órás válaszidő vonatkozik. A prioritásos kezelés csak azután aktiválódik, hogy ügyintézőnk beazonosítja az előfizetést.

2. Kizárások:

2.1 A szolgáltatás nem vonatkozik magukra a termékekre (pl. javítás, csere, visszatérítés), kizárólag a fentiekben felsorolt szolgáltatásokra.

3. Díjszabás:

3.1 A Premium Experience szolgáltatás díja rendelésenként HUF 1199.

4. A szolgáltatás időtartama:

4.1 Az elsőbbségi kiküldés a rendelés dátumától számítva érvényes, amíg az összes termék kiküldésre nem kerül, vagy amíg utalvány formájában kártérítést nem adunk.

4.2 . Az ügyfélszolgálati elsőbbségi kezelés a termék jogszabályban rögzített jótállási idejének lejártáig tart.

5. Elállási jog és prémium szolgáltatások:

5.1 A magyar jog (a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet) alapján a fogyasztók az online vásárlástól számított 14 napon belül elállhatnak a szerződéstől.

5.2 Amennyiben az egész rendeléstől eláll, a Premium Experience díja is visszatérítésre kerül, feltéve, hogy a szolgáltatás még nem került teljes mértékben teljesítésre (azaz a termékeket még nem küldtük ki).

6. Jogszabályi jótállásra emlékeztető:

6.1 A Premium Experience szolgáltatás nem érinti a törvény által előírt fogyasztói jogokat.

6.2 Jogi garancia (A magyar Polgári Törvénykönyv, 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről):

    6.2.1 A fogyasztóknak joguk van a szállítástól számított két éven belül a hibákra hivatkozni.

    6.2.2 A szállítást követő első évben a hibák feltételezhetően léteztek a szállítás időpontjában, kivéve, ha az eladó bizonyítani tudja az ellenkezőjét.

    6.2.3 A fogyasztók kérhetik a hibás áruk javítását vagy cseréjét. Ha ezek a jogorvoslatok nem lehetségesek vagy ésszerűek, kérhetik az ár csökkentését vagy a szerződés törlését.

6.3 Rejtett hibák elleni garancia:

    6.3.1 A fogyasztók a rejtett hibákra vonatkozóan a törvényes határidőn belül érvényesíthetik az adásvételtől való elállás jogát, vagy az eladási ár csökkentését.

További információk:

A szolgáltatás kizárólag Magyarország területén érvényes, és a magyar jog az irányadó.

Jogvita esetén – amennyiben a felek nem jutnak egyezségre – a magyar bíróságok illetékesek.