Hogyan léphetek kapcsolatba a vidaXL-lel?

Probléma bejelentése

Ha bármilyen problémád adódik a rendeléseddel kapcsolatban, azt a önkiszolgáló eszközeink segítségével jelentheted és megoldhatod. Jelentkezz be a fiókodba, és navigálj ide:
Fiókom > Rendeléstörténet;
Keresd meg a rendelést, amellyel kapcsolatban segítségre van szükséged, majd kattints a Probléma bejelentése gombra.

 

Chat

Gyors segítséget keresel? Indíts egy csevegést velünk. A beszélgetésedet először a chatbotunk kezeli (24/7 elérhető), amely a gyakori kérdésekre ad választ, és szükség esetén összekapcsol a csapatunkkal.

Ügynöki nyitvatartás: 08:00–20:00


GYIK
 

A gyakran ismételt kérdésekre választ találhat a GYIK oldalunkon.

Kattintson az alábbi gombra, hogy közvetlenül a GYIK oldalra lépjen.
 

Ugrás a GYIK oldalra


E-mail

Kapcsolatfelvételi űrlapunk kitöltésével e-mailben elküldheti nekünk a teljes kérést. Segít megérteni, miről szól az üzenete. Így gyorsabban meg tudjuk oldani kérését.

A választ 8 munkaóra múlva várhatja. Ha nem érkezett válasz, ellenőrizze a spam mappát. Kattintson az alábbi gombra, hogy e-mailt küldjön nekünk.

Küldjön e-mailt nekünk


Telefon


Telefonon hétfőtől péntekig érhet el minket. 

Telefonszám: +3680088389
Nyitvatartás: 09:00 - 11:00 óráig