Rossz terméket küldtem vissza

A termék visszaküldésekor előfordulhat, hogy egyes termékek a visszaküldendő csomagba kerülnek, annak ellenére, hogy nem kellene. Az alábbiakban bemutatunk 4 esetet:

  1. A visszaküldendő csomagban más termék található;
  2. A visszaküldendő csomag több terméket is tartalmaz, beleértve a visszaküldendő terméket is;
  3. A visszaküldendő csomag több terméket tartalmaz, a visszaküldendő termék kivételével;
  4. A visszaküldendő csomag személyes tárgyakat tartalmaz.

Ha a fenti esetek bármelyikében találja magát, a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba a futárral, és kérje meg, hogy küldje vissza a csomagot Önnek. Ha ez nem lehetséges, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi gombok egyikével.

Minden tőlünk telhetőt megteszünk a csomag nyomon követése érdekében, és megpróbálunk visszaküldeni minden tévesen hozzáadott terméket. Fontos azonban megjegyezni, hogy:

  • Csapatunk minden erőfeszítése ellenére nem garantált a tárgyak visszaszerzése;
  • Visszatérítési szabályzatunk szerint visszatérítésre kerül sor. A csomagban található további termék(ek)et nem térítjük vissza;
  • Ha megtaláljuk a terméke(i)t, ingyenesen visszaküldjük Önnek.

 

Szeretne többet megtudni a VidaXL-en belüli visszaküldésekről? Tekintse meg néhány ehhez kapcsolódó cikkünk: